Spor

ZORT: Haksızlığa asla boyun eğmeyeceğiz

17 yıllık aradan sonra yeşil sahalara dönerek büyük bir heyecan yaratan Sinde Akın Spor Kulübü Derneği, düzenlediği dayanışma gecesinde birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Gecede Başkan Türker Kasapoğlu ve Genel Sekreter Alkan Sunisioğluları’nın yapmış olduğu konuşmalarda birliğin beraberliğin ve bir bütün olduklarını dile getirdiler. Gecede, kulübe katkı sağlayan isimler unutulmadı.

Sinde Akın Spor Kulübü Derneği Asbaşkanı Öykü Zort’un yaptığı açıklamada kulübün geri dönüş yolculuğunda emeği geçen ve katkı sağlayan destekçilere teşekkür ederek plaketlerini takdim etti. Asbaşkan Öykü Zort ve kulüp yöneticilerinin bu ince düşüncesi, geceye katılan davetliler tarafından büyük bir memnuniyet ve takdirle karşılandı.

Gecede basın mensuplarına önemli açıklamalarda bulunan Asbaşkan Öykü Zort, kulübün gelecek vizyonuna dair iddialı bir mesaj vererek, “Biz daha harekete geçmedik! Yapılan hiçbir haksızlığa da asla boyun eğmeyeceğiz. Düzensizliğe bir düzen gelecek” ifadelerini kullandı.

Öykü Zort’un bu sözleri, Sinde Akın Spor Kulübü’nün önümüzdeki dönemde çok daha büyük projelere ve başarılara imza atacağının sinyali olarak yorumlandı. Genç, dinamik ve tuttuğunu koparan yapısıyla kulübe kısa sürede büyük bir ivme kazandıran İş insanı Öykü Zort, gecede adeta gövde gösterisi yaptı.

Geceye katılan birçok Başkan, Bakan ve Milletvekili, belediye başkanları, Sinde Akın Spor Kulübü’nün yeni vizyonuna hayran kaldıklarını belirttiler. Değerli bir çok isimler, Asbaşkan Öykü Zort’un hazırladığı tüm projelerin sonuna kadar arkasında olacaklarını ve her adımda yanında duracaklarını açıkça ifade ederek tam destek sözü verdiler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir