Yeni sezonda Birinci Ligde mücadele edecek kulüplerden Yeniboğaziçi’nde İbrahim Özişleyen başkanlığındaki yönetim kurulu, ilk icraat olarak teknik adamı belirledi.
Geçtiğimiz sezonun son bölümünde Yeniboğaziçi A Takımında görev yapmış olan Abdullah Özerinç yeni sezonda da görevine devam edecek. Camianın içerisinden yetişmiş olan Abdullah Özerinç, yıllarca alt yapıda görev yapmış olmasından dolayı alt yapıdaki genç futbolcuları da A Takıma kazandırmayı hedefleyecek.
Başkan İbrahim Özişleyen, kulüp vizyonları gereği Abdullah Özerinç ve genç futbolcularına güvenlerinin tam olduğunu söyledi.

