Spor

YENİBOĞAZİÇİ, ÖZERİNÇ’LE DEVAM DEDİ

Yeni sezonda Birinci Ligde mücadele edecek kulüplerden Yeniboğaziçi’nde İbrahim Özişleyen başkanlığındaki yönetim kurulu, ilk icraat olarak teknik adamı belirledi.

Geçtiğimiz sezonun son bölümünde Yeniboğaziçi A Takımında görev yapmış olan Abdullah Özerinç yeni sezonda da görevine devam edecek. Camianın içerisinden yetişmiş olan Abdullah Özerinç, yıllarca alt yapıda görev yapmış olmasından dolayı alt yapıdaki genç futbolcuları da A Takıma kazandırmayı hedefleyecek.

Başkan İbrahim Özişleyen, kulüp vizyonları gereği Abdullah Özerinç ve genç futbolcularına güvenlerinin tam olduğunu söyledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir