Spor

VOLEYBOLCULARIMIZ, TÜRKİYE ŞAMPİYONASI’NDA İLKİ GERÇEKLEŞTİRDİLER

Voleybol U15 Erkek Takımımız, Eskişehir’de 5 gün süren Türkiye Küçükler Voleybol Şampiyonası Finallerinde dün Yarı Finale yükselme maçında İstanbul Es Spor ile karşılaştı.

Türkiye’nin en iyi 8 takımı arasında giren Voleybol U15 Erkek Takımımız, rakibine 3 – 0 mağlup olarak elendi.

Grup müsabakalarında 2 galibiyet elde ederek 6 puanla grubunda ikinci sırayı elde ederek son 16’ya kalan, son 16 maçında ise Tekirdağ Kapaklı Site Takımını 3 – 0 mağlup ederek ilk kez Çeyrek Final oynama başarısını elde ederek, tarihi bir başarı gösterdi.

Takımımız dün oynadığı Yarı Finale yükselme maçında rakibine 3 – 0 mağlup olarak şampiyonaya veda etti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir