Eskişehir’de düzenlenen Aydın Onur U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz başarılı sonuçlara imza attılar.
Şampiyonanın ilk gününde gösterdiği performansla 100 metrede finale kalan Turgut
Çelikoğlu’nun final yarışında fotosel sorunu yaşanmış, elektronik ortamda derece tutulamamıştı.
Sporcumuz 10.50 olan Dünya barajını geçmesine rağmen derece kronometre ile 10.2 olarak tutulduğu için bu büyük başarı resmiyet kazanamadı. Önemli bir mağduriyet yaşayan Turgut’un gösterdiği performans gelecek yarışlar için büyük umut verdi.
İkinci günde Turgut üçüncülük madalyasını alırken, kendisine antrenörü Reşat Oğuz ve Federasyon Başkanı Ferhat Sakallı eşlik etti.

