Eskişehir’de devam etmekte olan Türkiye Küçükler Voleybol Şampiyonasında Çeyrek Finale yükselme maçında Tekirdağ Kapaklı Site Takımını 3 – 1 ( 25-16, 23-25, 25-10, 25-19) mağlup eden Voleybol U15 Erkek Takımımız adını çeyrek finale yazdırdı.
Voleybol U15 Erkek Takımımız yarın saat 13.00’te Ziraat Bankası ile yarı finale kalma mücadelesi verecek.
Voleybol U15 Erkek Takımımızın antrenörleri, Özkan Eser, Münür Özbilgen ve Erdinç Serdahoğulları, Voleybol U15 Erkek Takımımızın çeyrek finale yükselmesi ile ilgili açıklamalarda bulundular.
Özkan Eser: İlk Kez Çeyrek Finale Yükseldik
“Çalışmalarımızın karşılığı olarak U15 kategorisinde ilk kez Çeyrek Finale yükselerek iyi bir başarıya imza atmış durumdayız. Amacımız yarın oynanacak olan Çeyrek Final maçında bu başarıyı daha ileriye taşımaktır.”
Münür Özbilgen: Büyük Bir Başarı Elde Ettik
“Ülkemiz voleybolu adına alt yapıda büyük bir başarı elde etmeninin mutluluğunu yaşıyoruz. İnşallah yarınki Yarı Finale yükselme müsabakasında aynı başarıyı tekrar ederiz.
Erdinç Serdahoğulları: “Türkiye’nin en iyi ilk sekiz takımı arasında yer almaktan büyük bir onur duyuyoruz.”

