Emirali ILGAZ
Futbolumuzun deneyimli kalecilerinden Mehmet Özeralp serbest transfer hakkını kullanarak, yeni sezonda formasını giyeceği takımı belirleyecek.
Bonservisi elinde bulunan başarılı kaleci Mehmet Özeralp kendisine gelen teklifleri değerlendiremeye başlarken, önceliğini Süper Lig kulüplerine verecek.
Mehmet Özeralp geçtiğimiz sezon önce Birinci Ligde Kozanköy’de, daha sonra ise Süper Ligde Çetinkaya forması altında başarılı bir sezon geçirmişti.

