Spor

NAHİT ÖNCÜ’DEN SİNDE’YE DEV DESTEK

17 yıl sonra faaliyetlerine yeniden başlayan Sinde Akın Spor Kulübü’nde Türker Kasaboğlu başkanlığındaki yönetim kurulu, camiayı bir araya getirip kenetleme adına dayanışma gecesi organize etti.

“Birlikte Daha Güçlüyüz” “Sinde Akın Spor Kulübü İçin Ele Ele Omuz Omuza” sloganlarıyla düzenlenen dayanışma gecesi, İnönü’de bulunan Avcı’nın Yeri’nde gerçekleştirilirken, yoğun katılımın olduğu gecede kulübe maddi destek de verildi.

Müzik eşliğinde keyifli anların yaşandığı gecede kulübe 800,000 TL katkı toplanırken, gecede Sinde Akın Spor’a en büyük maddi katkılardan biri 200,000 TL ile UBP Mağusa İlçe başkanı Nahit Öncü tarafından yapıldı. Nahit Öncü’nün büyük maddi desteği geceye katılanlar tarafından coşkuyla alkışlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir