Basketbol Federasyonu tarafından organize edilen BasketbolU12 Kızlar Liginde final maçı bugün oynandı.
Atatürk Spor Salonunda Levent ile Kıvılcım arasında oynanan Basketbol U12 Kızlar Liginde final maçını Levent, Kıvılcım karşısında 63 sayı farkla 99 – 36 kazanarak şampiyon oldu.
Final maçından sonra düzenlenen ödül töreninde Basketbol Federasyonu yönetim kurulu üyesi Onay Kafadar, takımlara ödüllerini ve kupalarını verdi. Levent oyuncuları şampiyonluk kupalarını coşkuyla havaya kaldırdılar.

