ATLETLERİMİZ ESKİŞEHİR’DE GURURLANDIRIYOR
Eskişehir’de düzenlenen Aydın Onur U20 Türkiye Şampiyonası’nın ilk gününde KKTC Atletizm Federasyonu’nun genç atletleri önemli başarılara imza attı. Kazım Rüstem Gül yüksek atlama branşında Türkiye ikincisi oldu. Arda Yurttaş ise.

